Xpertisecentrum TijdVoorActie
Welkom bij het Xpertisecentrum van TijdVoorActie!
Het Xpertisecentrum heeft als doel om de lokale netwerken te ondersteunen en faciliteren in groei en ontwikkeling naar een duurzaam netwerk.

Wie werken er voor het Xpertisecentrum?
Soms loop je met jouw werkzaamheden als projectleider of coördinator tegen dingen aan. Hoe zorg je dat jouw presentatie het gewenste effect behaald of hoe organiseer je nou succesvol de cofinanciering voor een project? Met het programma- en trainingsaanbod van het XpertiseCentrum willen we de competenties van projectleiders en coördinatoren van de jongeren vrijwilligersnetwerken laten toenemen. Hierdoor wordt je beter in staat om je vrijwilligersinitiatief succesvol te ontwikkelen, te verduurzamen, wordt de vakkundigheid vergroot en neemt de sociale impact van het initiatief toe.
Trainingsaanbod
Ondersteuning op de werkvloer
Als coördinator probeer je op verschillende manieren jongeren te werven. De online werving is hier een belangrijk communicatiekanaal voor. Wil jij groeien in het gebruik van sociale media, adverteren gericht in te zetten en met een uitgewerkte strategie aan de slag? Dan is de training Online jongeren werven met een goed verhaal geschikt voor jou! Klik hier om je aan te melden.
Wil jij kunnen presenteren als een pro? In deze training ontdek je hoe je jouw overtuigingskracht vergroot en meer impact maakt met je presentaties. Na deze training weet je hoe je je stem, lichaam en podium optimaal gebruikt. Je leert welke technieken professionele sprekers gebruiken om hun verhaal kracht bij te zetten. Aan de hand van opdrachten ga je zelf oefenen en krijg je persoonlijke feedback. Deze interactieve training zorgt dat je meer begrip, aandacht en waardering van je publiek krijgt. Klik hier om je aan te melden.
Stel je voor. Je zit te zweten op je jaarverslag. De cijfers zijn keurig benoemd: aantal projecten, de hoeveelheid vrijwilligersuren die zijn ingezet. Maar je mist de verandering waar toe al die inzet heeft geleid voor je vrijwilligers en doelgroep. Maar hoe doe je dat? Meld je nu aan voor het programma Impact meten!